Košarica je prazna
Nakupujte varno in udobno, kot naš uporabnik pa imaš vpogled tudi v status naročila. Postopek je enostaven, potrebujemo le tvoj elektronski naslov in nekaj podatkov.
RegistracijaV vsakem podjetju se srečujemo z Informacijskim središčem. To središče predstavlja eden ali več strežnikov. Vsakega izmed njih je potrebno zaradi specifik in zahtev obravnavati posebej in hkrati je potrebno obravnavati tudi celosten sistem, ki odgovarja potrebam stranke.
Podjetje Softtrade d.o.o. svojim strankam nudi pomoč pri izbiri ustreznega sistema (stojnega in programskega), ki v danih okoliščinah nudi stranki optimalen izkoristek. Strojno opremo pripravimo za uporabo po željah stranke, upoštevamo pa tudi zadnje trende varnostne politike.
Večina naših rešitev temelji na strojni opremi priznanih proizvajalcev, kot sta HP in IBM. S tem, ko vključimo v okolje stranke enega izmed teh dveh ponudnikov, stranka pridobi na eni strani kvaliteto ter na drugi stani zanesljivo in v praksi preverjeno rešitev.
V večini sodobnih IT sistemov najdemo sisteme za varno shranjevanje podatkov. Ti sistemi se delijo na dve skupini in sicer Storage Area Networks (SAN) in Network Attached Storage (NAS). Oba sistema omogočata organizacijam hitro in učinkovito upravljanje ter varnostno kopiranje vedno večje količine podatkov kar pa je pogoj za neprekinjeno in normalno poslovanje.
Analitiki napovedujejo, da se bo trend rasti količine informacij v prihodnje samo še stopnjeval in to tako intenzivno, da se naj bi podatki podvojili vsake 1,5 leta.
Zaradi omenjenih napovedi predstavlja za vsako podjetje zelo velik izziv najti ustrezno rešitev. Poleg tega, da mora rešitev ustrezati večjim nivojem v podjetju iz s tem zadovoljiti potrebe vseh oddelkov, mora biti rešitev tudi enostavna za implementacijo in kasnejše upravljanje, kar predstavlja visoko stopnjo zanesljivosti in hkrati stroškovno učinkovitost.
Z našimi strokovnjaki, boste prišli do pravih odgovorov in najustreznejših rešitev za shranjevanje podatkov, hkrati pa boste prepričani, da bo rešitev za vas pomenila, enostavno centralizacijo hrambe podatkov, visoko stopnjo varnosti, sistem bo konsolidiranj in fleksibilen za nadaljnji razvoj. Rešitve, ki jih predlagajo naši svetovalci temeljijo na tehnologijah najbolj priznanih proizvajalcev s tega področja in to so Hewlett-Packard, IBM in EMC2. Vse rešitve so preverjene v praksi, tako da organizacija dobi 100% preverjeno rešitev, kar je zelo velikega pomena v času hitrega napredka in razvoja tehnologije.
Varnostno kopiranje (ang. backup) je izdelovanje kopij podatkov, datotek ali vsebine diskov (logičnih pogonov) zato, da bi jih lahko spet uporabili, če bi se izvirni podatki po nesreči ali namerno uničili ali izgubili. Praviloma je potrebno izdelovati varnostne kopije podatkov redno, ob vnaprej določenih časovnih intervalih.
Zaradi vse večje varnosti se priporoča shranjevanje varnostnih kopij podatkov drugje, kot so shranjeni izvirni podatki, tako da se ob zunanji nesreči, na primer ob požaru ali poplavi, ne bi poleg izvirnih podatkov uničile tudi varnostne kopije.
Ker so informacije danes ključnega pomena je vsakršna izguba le teh posledično izguba v rezultatu podjetja in nemalokrat se tudi zgodi, da je lahko ena izguba usodna za celo podjetje.
Najpogostejši vzroki za izgubo podatkov so: naravne nesreče, človeški faktor, programsko strojna napaka opreme,… Katerikoli od teh slučajev lahko povzroči, da ostanemo brez zelo pomembnih podatkov, ki smo jih zbirali sistematično ali nesistematično skozi leta. Koliko so vredne informacije v posameznem podjetju je zelo težko ocenit, vendar v primeru izgube so neprecenljive. Kljub temu obstajajo določene raziskave in izsledek le teh je da je cca 1MB podatkov v povprečne poslovnem okolju ovrednoten nekaj več kot 5.000€. Zaradi vsega že povedanega v našem podjetju pomagamo svojim poslovnim partnerjem skrbno zasnovati in postaviti rešitev ustreznega varnostnega kopiranja, ki temeljila na naslednjih vprašanjih:
Čas obnovitve – kako hitro je potrebno obnoviti podatke v primeru izpada sistema?
Stopnja obnovitve – kako pogosto je potrebno podatke kopirati?
Količina podatkov – koliko podatkov je potrebno kopirati?
Rešitev varnostnega kopiranja je moč implementirati v prav vsaki organizaciji, ne glede na obstoječe računalniško okolje ali zahteve operacijskega sistema in poslovnih aplikacij. Rešitev varnostnega kopiranja podatkov temelji na uporabi diskovne ali tračne tehnologije, odvisno od zgoraj naštetih potreb uporabnikov. Poznamo naslednje rešitve za varnostno kopiranje podatkov: Tračne rešitve (na osnovi magnetnih trakov) Vključujejo trajne medije, ki jih je možno uporabiti večkrat in hraniti na ločeni lokaciji. Možna je uporaba vseh vodilnih tračnih tehnologij – DAT, SDLT in LTO – v obliki širokega nabora izdelkov, kot so tračni pogoni, izmenjevalniki (autoloaderji) in knjižnice. Diskovne rešitve so primerne za shranjevanje kritičnih podatkov, saj omogočajo stalno zaščito aplikacij in njihovih podatkov, hiter dostop do varnostnih kopij, takojšnjo obnovitev ter enostavno razširjanje kapacitet v primeru naraščajočih potreb po obsegu prostora za shranjevanje. Tračne rešitve ponujajo v primerjavi z diskovnimi sistemi nižje stroške lastništva. Z naraščajočimi zahtevami po zaščiti podatkov in zmožnosti njihove takojšnje obnovitve postane kombinirana uporaba obeh tehnologij (večstopenjska rešitev shranjevanja) najbolj ustrezna. Programska oprema je osrednja točka vsake rešitve varnostnega kopiranja in obnovitve podatkov, saj omogoča upravljanje vseh sistemskih virov s pomočjo enotne nadzorne konzole.
Rešitve, ki jih predlagajo naši svetovalci temeljijo na tehnologijah najbolj priznanih proizvajalcev s tega področja in to so Hewlett-Packard, IBM in EMC2. Vse rešitve so preverjene v praksi, tako da organizacija dobi 100% preverjeno rešitev, kar je zelo velikega pomena v času hitrega napredka in razvoja tehnologije.
Eden izmed ključnih predpogojev za uspešnost poslovnega sistema je dostopnost do informacij kjerkoli in kadarkoli. Tehnologija na področju komunikacije danes omogoča vedno hitrejši dostop do informacij in s tem posledično hitrejše odločanje. Komunikacijskih kanalov je vedno več (elektronska pošta, glasovna pošta, telefonija – mobilna, internetna, telekonference, klasična). Najpogostejši vzroki za oteženo komunikacijo s partnerji so: zastarela tehnologija, nedelovanja omrežja in ljudje. Kar ima za posledico negativen vpliv na zaposlene na področju komunikacije (notranje, zunanje) in vse skupaj se odrazi v položaju podjetja kot celote na trgu (manjša konkurenčnost).
Naši strokovnjaki bodo po temeljiti analizi trenutnega stanja pripravili poročilo in v njem hkrati opredelili potrebne spremembe. Opremo, ko jo potrebujete za prenovo vašega omrežnega sistema vam bodo dobavili, strokovno namestili ter po potrebi opremo tudi vzdrževali.
Na področjih komunikacijske tehnologije vam nudimo pomoč pri:
Rešitve, ki jih predlagajo naši svetovalci temeljijo na tehnologijah najbolj priznanih proizvajalcev s tega področja in to so Cisco in Hewlett-Packard. Vse rešitve so preverjene v praksi, tako da organizacija dobi 100% preverjeno rešitev, kar je zelo velikega pomena v času hitrega napredka in razvoja tehnologije.